Вторник
26.05.2020
15:42
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Я Б Л У Н Ь К А"
Головна Реєстрація Вхід
Методична робота »
Меню сайту

Охорона сайту

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

                                                                                                                                                                                                          

    Навчально-виховна робота у закладі дошкільної освіти 2019 - 2020  навчальному році здійснюється відповідно до програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля ».У своїй роботі педагоги керуються Законом України «Про дошкільну освіту» та «Положенням про дошкільний навчальний заклад».На основі Базового компоненту дошкільної освіти і обраних освітніх програм, Концепції Національно – патріотичного виховання дітей та молоді, з урахуванням актуальної суспільно – політичної, соціально – економічної, екологічної ситуації в країні та з метою підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її поступального інноваційного розвитку у 2019 – 2020 навчальному році працюємо за такими змістовними напрямками:

  • Національно-патріотичне - виховання;
  • Економічне виховання;
  • Музичне виховання;
  • Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми.

    У цьому навчальному році приділяється чітка, планомірна, систематична діяльність по формуванню у дошкільників знань, умінь та навичок відповідно до їх вікових особливостей та вимог програм «Українське дошкілля» та «Впевнений старт».

Основною формою організованої навчальної діяльності дітей являються заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні).

    Навчання у ЗДО відбувається у трьох напрямках:

  • Спеціально організоване навчання;
  • Спільна діяльність вихователя з дітьми;
  • Вільна самостійна діяльність дітей.            
  •      Спеціально організоване навчання – заняття, які ініціює вихователь і планує переважно в першу половину дня . Педагог визначає проблему, ставить завдання, оцінює правильність обраних варіантів, рішень. На заняттях нашими вихователями практикуються проблемно - пошукові ситуації, експериментування, логічні ігри, практична діяльність. Більшість занять проходить у формі діалогу. Діти роблять припущення і перевіряють їх у предметно – практичній діяльності. На заняттях підтримується ініціатива і винахідливість дітей, самостійність та відповідальність. Радість творчості, партнерська співпраця, самостійна ініціативна дитина стали якісними показниками наших інтегрованих занять.  У спільній діяльності вихователя з дітьми вирішуються питання застосування отриманих знань на практиці, підвищення пізнавальної активності дітей та розширення кола дитячої самостійності.
  • Дитина отримує найкращі умови для саморозвитку та самовираження.
  • У дошкільному нашому закладі ми вчимо дітей.

  • Ставити запитання;
  • Самостійно міркувати;
  • Розв’язувати проблемні ситуації;
  • Робити справжні відкриття;
  • Відстоювати свої думки.
  • З огляду на те, що провідною у дошкільному віці є ігрова діяльність, гра широко використовується у навчально – виховному процесі ЗДО (ясла – сад) «Яблунька», як самостійна форма роботи з дітьми та як ефективний засіб та метод виховання і навчання в інших організованих формах. Педагогами нашого закладу перевага надається саме творчим іграм(сюжетно – рольові ігри, будівельно – конструктивні, ігри – драматизації та інсценівки, ігри з елементами праці та художньої діяльності) та іграм з правилами (дидактичні, інтелектуальні, рухові, тощо).

  • Самостійна діяльність дітей організовується в усіх вікових групах щодня в першій та другій половині дня. Протягом дня вихователі поєднують різні за змістовою направленістю види самостійної діяльності (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін..) та поступово залучають до участі в них всіх дітей групи.

        Індивідуальна робота з дітьми як самостійна організаційна форма проводиться з дітьми всіх вікових груп у вільні години ( під час ранкового прийому, прогулянок тощо) в приміщеннях і на свіжому повітрі. Вона організовується з метою активізації пасивних дітей, додаткових занять з окремими дітьми (« новенькими, тими що часто пропускають через хворобу, інші причини та гірше засвоюють програмовий матеріал під час фронтальної роботи).

        Раз у квартал ми проводимо Тиждень безпеки життєдіяльності дитини та Тиждень правового виховання. Охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я – одне з найважливіших завдань дошкільного закладу. Робимо особливий акцент на формування навичок правового виховання, збереження і захисту своїх прав, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей.

        Ефективність застосування знань в практичній, педагогічній, методичній діяльності, спрямоване на всебічний культурний, духовний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, творчу педагогічну діяльність.

Вхід на сайт

Пошук

Плеер

Годинник

Календар

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz