Вторник
24.10.2017
01:25
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Я Б Л У Н Ь К А"
Головна Реєстрація Вхід
Практичний психолог »
Меню сайту

Охорона сайту

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

Дитинство - це ранок життя людини, 
а ранок має бути щасливим!

Педюра Яна Володимирівна
Рік народження: 1988
Освіта : вища
Закінчила: Полтавський педагогічний інститут ім. В.Г. Короленка
Стаж педагогічної роботи: 10 років
Фах: практичний психолог, соціальний педагог (соціально - педагогічний працівник з дітьми із девіантною поведінкою)
Посада: практичний психолог
Звання, нагороди: грамота відділу освіти Хорольської районної державної адміністрації Полтавської області за активну діяльність по організації роботи Психологічної служби Хорольського району - 2009 р., грамота відділу освіти Хорольської районної державної адміністрації Полтавської області за сумлінну працю в галузі освіти, вагомий внесок у розвиток психологічної службисистеми освіти Хорольського району, професійна майстерність - 2009 р.,грамота відділу освіти Хорольської  районної державної адміністрації за вагомий внесок у реалізацію завдань,сучасної державної політики в галузі освіти,плідну працю, високе служіння обраній справі, невтомний творчий пошук та з нагоди професійного свята „Дня працівника освіти“, 2016р., грамота відділу освіти ,молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації за сумлінну працю,плідну педагогічну діяльність та досягнуті успіхи у справі навчання і виховання підростаючого покоління, 2017 р.
 
Cудить других всегда легко,
Нетрудно всем давать советы,
Когда проблема далеко,
Нам кажется, что её нету.
 
Мы часто смотрим на других,
Завидуем, потом ругаем,
Хотя живем не хуже них,
И не комфортней, сами знаем.
 
Но видеть грех в своей душе
Не каждый искренне способен,
И сколько лет подряд уже
„На месте топчется“ свободно,
 
Лишь замечая у людей
Таланты или недостатки,
И в слабости тоскливых дней
Уже не видят жизни сладкой.
 
Но кто осилит свою лень,
Кто свет в своей душе отыщет,
Тот интересней и сильней
В мгновенье станет и... ЗАДЫШИТ!
 
(Соколов Дмитрий)
 
До моїх функціональних обов'язків входить:

 

Консультативно-просвітницька робота

 

Мета: підвищення психологічної культури вихователів і батьків, забезпечення інформацією з психологічних проблем, формування запиту на психологічні послуги.

Психодіагностична робота

 

Мета: психолого-педагогічне вивчення індивідуальних особливостей особистості дітей, педагогів, батьків.
 

Корекційно-розвивальний напрямок

 

Мета: систематичне цілеспрямоване використання психологом психологічних методів та засобів по створенню оптимальних можливостей та умов для повноцінного та своєчасного психічного розвитку дитини. Корекційна робота з дітьми, які віднесені до категорії групи ризику на тих або інших підставах, спрямована на специфічну допомогу цим дітям.

 

Організаційно-методичний напрямок

 

Мета: організація власної діяльності, аналіз та узагальнення її результатів, підвищення власного професіоналізму через самоосвіту.

Завдання психолога:

1.Здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей , що потребують уваги психолога .

2. Проводити корекційно - розвивальні заняття з розвитку пізнавальної та емоційно – вольової сфери дітей.

3.Сприяти повноцінному особистісному і інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі.

4. Забезпечувати індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її психолого – педагогічного вивчення.

5. Сприяти психолого-педагогічній компетенції батьків та педагогів щодо психологічного розвитку дитини .

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ

- проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;
- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;
- корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;
- допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;
- психологічний супровід обдарованих дітей;
- психологічний супровід новоприбулих дітей;
- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.

 

 

Режим роботи психолога:
 
 
 
8.00 - 17.00

Консультування для батьків:

Четвер: 14:30- 17:00               П’ятниця: 11:00 - 12:00

Для чого потрібен психолог?

Можна сказати, що до психологів всі вже звикли. Ці фахівці допомагають вирішувати особистісні проблеми, проводять психологічне тестування, тренінги, навчальні ефективно спілкуватися і вирішувати конфлікти, складають психологічні портрети і характеристики і багато чого іншого. Але все це стосується, в першу чергу, дорослих людей.

А чим же займаються дитячі психологи? У яких ситуаціях батькам може бути корисна, а в яких просто необхідна консультація цього фахівця?
 
Якщо є якась тривога за свого малюка, візит до психолога допоможе розібратися з ситуацією і з емоційним станом дитини об'єктивно. Виявити причини виникаючих труднощів, якщо вони є. Врешті-решт, адже не вважається чимось негожим відвідувати стоматолога для перевірки і необхідної профілактики. Чомусь про психологів ж іноді зберігається така думка, що візитом до цього фахівці підтверджують свою «ненормальність». Це, звичайно ж, не так: психолог, взагалі, за визначенням, працює тільки з психічно здоровими людьми.
 
Інший випадок виникнення необхідності звернутися до дитячого психолога часто співпадає Капризи, агресія, впертість дитини - і почуття безпорадності у батьків. Цілком природна реакція - звернутися до фахівця. І це справді може допомогти. Психолог допоможе розібратися в суті виниклих труднощів, підкаже виховні прийоми, а при необхідності позайматися з дитиною, щоб допомогти йому подолати непростий період.
 
Що роблять дитячі психологи?
Отже, ці або якісь інші причини привели вас до думки про звернення до дитячого психолога. У чому ж може полягати його робота?
 
Психодіагностика
 
Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик. Їх мета - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.). Якщо для дорослих часто використовуються тестові методики, відомі багатьом, то в арсеналі дитячого психолога звичайно це особливі методики для дітей. Фахівець може попросити вашої дитини щось намалюват. Може пограти з ним в захоплюючу гру - насправді ж за допомогою цих процедур збере необхідні дані.
 
Розвиваючі заняття
 
За допомогою розвиваючих психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам'ять, посидючість, логічне та образне мислення - в арсеналі дитячого психолога розвиваючі ігри для самих різних віків. Найчастіше, що розвивають психологічні заняття проводяться відразу з групою дітей, і в такому випадку дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, сприймати соціальні норми.
 
Корекційно-відновлювальна робота
 
За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережив сильний стрес - Втрату близьких, фізичний або психічний насильство і т.п.
Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Наприклад, для зовсім маленьких дітей дуже дієвим методом виявляється так звана пісочна терапія (спеціально організовані заняття з піском). Для дітей старшого віку дуже ефективна буває казкотерапія (Заняття з застосуванням спеціальних психотерапевтичних казок як готових, так і складаються в ході взаємодії дитини з психологом). Гра, малюнок, казка - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках спеціаліста потужним засобом допомоги.
 
Взаємодія з батьками:
 
                     
 
Материнська школа:"В школу - з радістю!" Старші групи. 12.05.2017р .
 

Мета: Підготовка батьків до майбутнього навчання дітей у школі.

Завдання:

  • Підвищення компетентності батьків;
  • Подання батькам інформації про вікових особливостях дитини передшкілької віку;
  • Знайомство, згуртування групи, налаштування на спільну роботу;
  • Навчання ефективним способам спілкування;
  • Розвиток навичок рефлексії у батьків.
 
 
 
Засідання клубу материнської школи: „Компетентні батьки - успішні діти!“(Середні групи „Колобок“та „Сонечко“).10.11.2016 р.

Мета: вчити батьків взаємодіяти зі своїми дітьми, набувати практики колективної діяльності у виробленні рішень, вчити батьків працювати в групі.

 
             
                                                 
 
 
Материнська школа: „На порозі школи. Мамо я дорослішаю!“19.04.2016 р.
 
 
 

Засідання клубу материнської школи: „На шляху до взаємодії.“ Середня група „Ромашка“

 
Засідання клубу материнської школи: „Від дошкільника - до школяра!“
 
Психологічна просвіта 
 
   
 
     

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ

для педагогів: „Попередження насильства, жорстокості у сім’ї та дитячому колективі.“

Мета: допомогти учасникам тренінгу усвідомити роль педагога у попередженні насильства та жорстокого поводження з дітьми дошкільного віку, вчити педагогів працювати в групах та набувати практики колективної діяльності у виробленні рішень під час вправ та ігрових завдань.

Очікуваний результат: наприкінці тренінгу педагоги мають:

  • знати законодавчу базу щодо захисту прав дитини та протидій насильства над нею;
  • уміти визначати поняття „насилля“, „жорстокість“, „покарання“, розрізняти їх види, причини виникнення та наслідки;
  • визначати організаційні умови для запобігання насильству у сім’ї та дитячому колективі;
  • усвідомити значення власної педагогічної культури, гуманної поведінки щодо дітей, батьків, колег, спілкування на рівних засадах.
Районний семінар завідувачів, на базі ДНЗ „М
Вхід на сайт

Пошук

Плеер

Годинник

Календар

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz