Вторник
24.10.2017
01:20
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Я Б Л У Н Ь К А"
Головна Реєстрація Вхід
Завдання над якими працює ДНЗ »
Меню сайту

Охорона сайту

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

                                                                   

 

     Дошкільний навчальний заклад (ясла-сад) "Яблунька" у 2016 - 2017 навчальному році

працює над темою :"Формування компетентного дошкільника шляхом особистісного підходу"

Місія нашого закладу:

• Виконання соціологічного замовлення населення щодо догляду, розвитку, виховання та навчання

дітей дошкільного віку.

• Забезпечення комфортного перебування дітей у закладі.

• Створення належних умов для реалізації дитини свого природного потенціалу (фізичного,

психологічного, соціального, творчого).

• Формування механізмів саморозвитку дошкільників.

• Розширення свідомості дитини.

• Сприяння існування її свідомості.

• Підготовка дітей до подальшого навчання у школі.

• Формування навичок практичного життя дошкільника.

• Виховання цілісного ставлення до Природи, Культури, Людей, самого Себе, гармонійного та всебічного

розвитку дошкільника.

• Розвиток у дошкільника почуття самовартісності, віри у свої можливості, оптимістичні життєві

перспективи.

• Об’єднання навколо дошкільного навчального закладу батьків, відомств соціальної сфери для соціалізації

дитини, збереження та зміцнення її здоров’я.

• Розвиток методичної роботи для удосконалення професійної майстерності педагогів.

• Підтримка особистісно - орієнтованого навчання та виховання, яке базується на ідеології розвиваючого

навчання.

• Розширення та удосконалення освітніх послуг, орієнтованих на вік та рівень розвитку дітей, формування

навиків здорового способу життя.

• Відновлення традицій сімейного виховання та залучення сім'ї до освітнього процесу.

Організація роботи в наступності ДНЗ та школи.

Пріоритетні завдання роботи ДНЗ (ясла-садка)„Яблунька“

· Формування національної свідомості, належності до рідної землі, народу; поваги до таких

цінностей, як свобода, рівність, справедливість. Виховання почуття патріотизму, поваги

до державної символіки, поваги до української мови як державної.

· Спрямування діяльності педагогічного колективу на реалізацію програм «Українське

дошкілля» та «Впевнений старт».

· Здійснення цілеспрямованої роботи педагогів та батьків щодо усвідомлення

дітьми значущості фактора здоров’я, шкідливих звичок, недбалого ставлення

до свого здоров’я.

· Створення екологічно сприятливого життєвого простору для формування

та збереження здоров’ядошкільника.

· Оптимізація рухового режиму дітей.

· Оновлення принципів змісту та освітніх технологій.

· Орієнтація на формування життєвої компетентності дитини. Забезпечення

фізичного, психологічного та морального здоров’я дітей. Забезпечення

розвивального предметно-ігрового середовища.

· Гуманізація взаємин дитини з навколишнім середовищем.

· Формування відповідального ставлення до власного життя.

· Актуалізація уваги батьків до проблем виховання дошкільників. Впровадження

нестандартних форм взаємодій дошкільного навчального закладу і батьків.

· Формування досвіду суспільно-корисної діяльності, здатності до творчості,

що розвиває налаштованість дитини на пошук, удосконалення своєї праці і себе у праці.

Основні завдання, які здійснює ДНЗ (ясла-сад) „Яблунька“

 1. Охорона життя і здоров’я дитини.

2. Створення умов для формування основ фізичної культури через розвиток

рухової активності.

3. Розвиток інтелектуально-ціннісних здібностей дітей, що полягають в освоєнні

системи уявлень про світ і способи пізнання довкілля як передумови початкової освіти.

4. Формування основ екологічної освіти через розуміння природно - освітніх зв’язків

живого і неживого, рослинного світу, людини та природи.

5. Розвиток потреби в художньо-естетичній діяльності та вивченні історії культури

регіону, в якому живе дитина.

6. Створення умов для емоційного благополуччя дитини в процесі спільної діяльності

й спілкування: дитина - дитина, дитина - педагог, дитина - батьки.

Пріоритетні завдання діяльності керівництва закладу – в умовах

реформування освіти:

· демократизація (у принципах управління - співробітництво, партнерство,

взаємодопомога, перевага управління справами, а не людьми; перехід від

надмірного адміністрування до ділового спілкування; колегіальність у прийнятті

рішень; скорочення дій розпорядчих документів; розвиток неурядових, суспільних

освітянських спілок, об’єднань);

· гуманізація (гармонізація стосунків між усіма учасниками педагогічного процесу,

створення сприятливих умов для творчої самореалізації усіх суб’єктів навчально-

виховного процесу, утвердження особистості як найбільшої цінності у суспільстві ).

· особистісно-зорієнтований підхід (розуміння свободи вибору людини у обранні

шляхів до само актуалізації, створення умов для досягнення особистісного

зросту; прийняття факту, що воля та вибір людини є індивідуальними,

неповторними, самобутніми);

• модернізація (інтенсивне використання в розвитку теорії та практики

управління соціально-педагогічними системами інформаційно- комунікаційних

технологій; залучення ресурсів і можливостей глобальної мережі Інтернет;,

модернізація структур управління, функцій і методів управлінської діяльності,

перехід до нових управлінських технологій);

• диференціація і мобільність (створення умов для становлення багато профільного,

варіативного навчання; обізнаність керівника про розвиток світового і, зокрема,

європейського освітнього простору);варіативність (забезпечення можливості

широкого вибору змісту, форм і засобів навчання та виховання,

альтернативність у задоволенні духовних запитів особистості, її інтелектуальних

та пізнавальних можливостей та інтересів; поглиблення та розширення

практичної спрямованості навчальних програм). 

 

 
 

 

 

                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Плеер

Годинник

Календар

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz